robot

Ligger i sängen på spikmattan och hoppas att min nacke kommer bli bättre. Känner mig som en stel pinne. Hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon och att min nacke inte hindrar mig. Men vi får väl se.
Idag har jag faktiskt pluggat lite, det känns bra! Fast är inte klar på långa vägar och det ska vara klart på tisdag så jag känner mig lite smått stressad. Men måste ta det lugnt, vill inte ha tillbaka magkatarren. Annars har jag väl bara letat klänning och kollat film idag. Jag blir så arg på att det aldrig finns en fin klänning i min storlek... Fast nu har jag nog hittat en, måste göra om den lite själv bara, om jag köper den. Vilket jag troligtvis gör om jag inte hittar en annan.
Har ni sett Frozen? Jag tror att det är bland den sämsta skräck-filmen jag någonsin har sett. Den utspelar sig på samma ställe hela tiden och man vet hela tiden vad som kommer hända... Om ni någon gång har tänkt se den, gör inte det. Den var inte alls bra.
Jag kan inte tänka på något annat än att "spikarna" på spikmattan trycker in i min rygg just nu, och det gör riktigt ont. Så det är väl dags att sova.
Godnatt! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0