yes we can

Jag har verkligen inte orkat sitta vid datorn, därav den dåliga uppdateringen. Har varit helt slutkörd de senaste dagarna. Men nu är jag back on track igen!
Just nu bakar jag åt mamma. Hon ska ha med sig fika till jobbet imorgon och då är jag snäll och hjälper henne. Bakar after eight kladdkaka. Något alla borde pröva, helt underbart gott.
I skolan idag har vi haft nationella i no. Jag har absolut ingenting att säga om det, vet inte riktigt hur det gick...  hoppade över en fråga som handlade om genetik eftersom vi inte har haft det än. Fick ångest för att jag var tvungen att hoppa över uppgiften eftersom jag inte kunde något... Kulkul!
Nu ska jag fortsätta med att baka och sedan gå och lägga mig.
Godnatt!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0