I'm not afraid

Uppdateringen har varit ur-usel jag vet! Men har inte haft ork till att blogga.
Men nu kommer ett inlägg till er.
Så,  idag har vi har halv friluftsdag i skolan och jag har åkt pulka. Första gången denna vintern och jag insåg att det är riktigt roligt! Plus att jag har åkt snowboard, något som absolut måste göras oftare! Efter skolan var det tänkt att jag skulle åka in till stan med en kompis för att sedan gå och äta, men eftersom det blir varmt och svettigt att åka pulka insåg jag snabbt att det var bäst att åka hem och duscha och sedan ta bussen in till stan. Så jag hann vara hemma I ca 2 timmar innan jag fick rusa till bussen (jag har blivit väldigt dålig på att hålla tider...). Men väl inne i stan sprang jag och några kompisar runt i lite affärer innan vi begav oss till Babbel där vi skulle äta. Måste bara säga att det är väldigt jobbigt att gå runt i högklackat när det är halt ute... Men i alla fall. Maten var riktigt god och sällskapen var trevligt så kvällen kan inte sluta i ett annat ord än: Lyckad!
Nu ska jag ta mig lite kvällsmat, även om jag fortfarande är mätt som en elefant, och sedan försöka gå och lägga mig.
Vi hörs imorgon om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0