breath with me

Har varit dålig uppdatering... har inte orkat blogga. Men nu ska jag skriva lite om vad som hänt sen i, torsdags?
I torsdags så var det tänkt att vi skulle åka och träna, men eftersom jag hade ont i magen så tyckte pappa att det var bäst att jag stanna hemma. Jag fattar inte vad det är för mysterium som cirklar kring min mage. Lite jobbigt faktiskt...
I fredags, eller igår, så var det maskerad dag i skolan och min klass hade klätt ut sig till olika musikstilar/årtal, inte alla, men några. Jag var The 50's och sen hade vi rockare, hippies, operasångare, Bollywood, klassikt/Mozart, Babsan, hiphop, ABBA m.m. Det var riktigt roligt att det var så många i klassen som klädde ut sig! Fast, vilken tråkig skola jag går på! nästan INGEN på hela skolan klädde ut sig. Riktigt tråkigt... och dåligt.. vafasen, det är kul att klä ut sig och vara helt onormal för en dag. Men vi vann i alla fall och det var tur det. Vi vann massa glass som vi ska få äta på en mentorsträff, Mumma! Pappa fyllde även år igår, så vi hade kalas för honom och åt massa god mat och supergod tårta! Stort grattis än en gång till min underbara Pappsi!
Idag händer det inte jättemycket, ska på fest ikväll och har ingen aning vad jag ska ha på mig. Någon som har förslag?
Nu ska jag ta och fixa mig lite, hörs!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0