en blick säger mer än tusen ord

Hade det inte varit skönt att vara myndig och ha egen lägenhet, ingen som tjatar på en att man ska göra si och så. Kunna göra vad man vill när man vill. Kunna gå naken utan att någon bryr sig. Alla saker man kan göra som andra annars skulle klaga på. Åh jag längtar tills jag flyttar hemifrån. Inte för att jag har problem hemma, jag trivs verkligen jättebra! Men hade det inte varit underbart?
Jag kan väl erkänna att jag inte är på jättebra humör just nu, det blev varken att åka till Jönköping eller stan. Jag som verkligen såg fram emot det. Så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Först och främst får jag väl lyfta baken ur sängen och ringa någon...
Blev lite fel ordning på bilderna, den längst ner är när jag bara sminkat mig osv.
Me här får ni 3 dagens facelook:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0