when I see your face

Jag sitter här och lyssnar på spotify och funderar på om jag ska dra mig till min kära säng.
För övrigt så har jag varit i Gällstad i dag med mamma, christian, joakim och camilla, hittde bara två tröjor... Sen åkte mamma, jag och christian till the Anderssons i U-hamn och tog en snabbfika för att umgås lite. Det var trevligt, förutom att de har en katt... Jag är ganska rädd för katter, de bits och rivs, inte okej!
I morgon är det valentines day, eller idag. Har du någon som du ska fira denna underbara dag med? Själv kommer jag kura ner mig i soffan med datorn och kolla film och dricka smoothie för att sedan bosätta mig i träningslokalen i ca 3 timmar.
Ha det bäst på alla hjärtans dag. ♥
Jag bjuder er på denna!

Kommentarer
Postat av: louise

alla hjärtansdag är överskattat ;) mys! träningsnarkoman, men jag förstår dig, ja e likadan, förövrigt så får du ha de gal1 bäst så ses vi på onsdag!

2011-02-14 @ 00:23:09
Postat av: emma söderlund inte louise

2011-02-14 @ 00:23:55
Postat av: Lovisa

Låter som en bra alla <3 dag!:)

2011-02-14 @ 23:22:35
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Emma Jonsson

Gud va fin du är!! :)

2011-02-15 @ 18:24:26
URL: http://emmakristinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0