fuck

Skolan var bra idag förutom att min Emma saknades. Fick tillbaka so-provet som gjordes före prao:n och är missnöjd som vanligt. Någon som kan berätta för mig hur man får till det där "djupet" i texterna i so? Fattar inte.
Köpte mina älskade skor idag, och ett till par. Njuter av glädje!
Jag borde egentligen sitta med min powerpoint som jag ska ha på min redovisning. Och borde sitta och öva så att jag kan vad jag ska säga. Men orkar inte. Jag kommer bli Fett sur om jag bara får VG på det. Så borde nog sätta mig med det. Tar det i morgon istället. Nu tänkte jag faktiskt få mig lite sömn för att klara av morgondagen.
Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig hjärtat, kommer imon hoppas jag verkligen! can´t wait to see you

2011-02-02 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0