FREDAG!

Underbar dag. Hade 1,5 lektion och sen bar det av till Boråshallen för att döma pingis igen. Roligt! Det dåliga var att vi inte fick någon mat utan vi fick ta en fralla som var jätteliten, och vi hade inte heller ätit lunch i skolan så alla var ju jätte hungriga. Det får bli det STORA minuset på dagen. Efter pingisen åkte jag upp till mamma och väntade på att hon skulle sluta. Sen åkte jag, mamma och min bror till en klänningsaffär så att jag fick testa lite slowklänningar. Jag är helt såld på en klänning. Kan tyvärr inte avslöja hur den ser ut, blir inte roligt då ju, fast den kostade ca 2,800 så det var väl lite dyrt... Men den var underbar verkligen, med lite småjusteringar så sitter den som ett smäck sen.
Nu har jag absolut inget att göra, är väldigt kissenödig märkte jag nu, så får väl gå på toa först. Sen har jag ingen aning... Blir väl en film för att fördriva tiden.
Imorgon ska vi träna hela dagen nästan, så får se om det blir något inlägg.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi fick ju inte ens EN fralla utan en HALV fralla...;)

2011-02-06 @ 00:22:41
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0