'

Hemma efter en lååång dag.
Först var det skolan där det inte hände något speciellt och sen blev jag och några kompisar upphämtade av en "minibuss" för att ta oss till Boråshallen för att döma några matcher på veteran-SM i pingis. Har aldrig någonsin sett så många gamla gubbar i shorts på ett och samma ställe... Det var inte direkt någon vacker syn! Fick lite pengar för det vi gjorde, men det var faktiskt kul med, så det var värt det. Efter att vi hade dömt klart åkte vi till Bäckäng för att gå på öppet hus. Det gjorde det inte lättare, fast jag fastnade nog lite för Natur - ledarskap, men egentligen så vill jag läsa ganska mycket ekonomi, fast ALDRIG en samhällslinje. Får se vad det här kommer leda till. Något bra hoppas jag iaf!
Ska få lite mat i magen och sedan försöka lära mig min no. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0