a to 6

Har inte blivit något inlägg på senaste tiden, men har varit ganska mycket att göra med skolan och allt.
Börjar från i torsdags.
Så, I trosdags blev det ingen träning eftersom det var snöstorm, så drog mig upp till Sofia för att bli fotad av henne till hennes mammas smyckeskollektion. Så där gick torsdagen.
Sen i fredags (igår) så var jag med Jessica och Alexander och kollade film, det var riktigt mysigt! Sara kom senare med, efter att hon hade varit med hennes loverboy...
Och idag har familjen varit på A6 i Jönköping. För min del blev det två tröjor från BikBok och ett par skor från Scorett, även ett par örhängen. Väldigt nöjd med dagens inköp faktiskt, testade mockashorts idag. Helt såld på dem, fast de fanns tyvärr inte i min storlek, annars hade jag köpt dem direkt!
I morgon ska vi till lager 157, får se ifall jag hittar något, kanske några till par skor? Åh, jag kan seriöst dö för skor!
Tänkte lägga upp dagens outfit, trodde verkligen att jag tog en bild imorses, men hade tydligen fel. Dagens outfit bestod I alla fall utav:
Svarta strumpbyxor - Lindex, jeans shorts - Gina Tricot, svart t-shirt - Sisters, svart stickad kofta - ?. Så där har ni en liten view av vad jag hade på mig.
Nu ska jag ta och gå till sängs så att jag orkar med morgondan.
Jag har glömt det viktigaste av allt, Vi har LOV nu. Så underbart.
Goodnight readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0