I don't wanna fall

Snartsnartsnart! Bara två dagar kvar i skolan, sen har vi PÅSKLOV! Åh, min hjärna har redan börjat koppla bort sig inför lovet. Allt vi har kvar är matteprov och matteinlämning, sen är allt gjort! Förutom en utvärdering och en bokrecension. Så 4 saker kvar sen kan jag vila! Helt underbart.
Jag har äntligen bestämt mig för vilken linje jag vill gå. Jag avslöjar inget än, ni får vänta ett tag till.
Hämtade biljetterna till Håkan idag med! Så nu blir det Håkan den 24:e april. Göttans.
Under tiden jag inte har bloggat har det inte hänt så mycket, vart mycket plugg i skolan och träning. Nu måste jag sätta mig med matten.
Höres!
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0