snabbtsnabbtsnabbt!

Blir ett kort och lättläst inlägg ska nämligen åka och träna om 9 min!

Måndagar går alltid så fort, otroligt härligt. Imorgon är det orienteringsdag för lag 2 (alltså det bästa laget) så vi har bara en lektion imorgon och det är engelska. Sen på onsdag har vi halv studiedag och inställd idrott så slutar någon gång vid 10. Skönaste veckan sen skolan börjat! Men nu måste jag äta lite innan vi åker så ha det bra och glöm inte rösta på mig i Borås veligaste 9:a!


Ha det bra och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Sofia- Fotoblogg

Vet du vad?.. Jag tycker vi ska fixa till bloggen någon dag ;) Liite vit kan man säga.

2010-09-27 @ 18:24:48
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0