Fotodag

Har varit ute med Sofia och varit modell, alltid lika kul. Vi var vid spökhuset i Sandhult eller mitt framtida hus, då kanske de flesta förstår. Fick för första gången användning av min fuskpäls. Men funderar fortfarande på om jag vill använda den... Får se vad ni tycker när bilderna kommer upp på Sofias blogg sen.
Vi blev lite rädda båda två för när vi skulle gå där ifrån så ligger det en påse med sågspån utanför en dörr och båda var helt tvärsäkra på att den inte låg där när vi kom... Tänk om någon har stått och kollat eller lyssnat på oss när vi tog kort. Otroligt läskigt, tänk om det är någon som vill elda upp det andra huset också? I så fall är jag och Sofia "vittnen" till det. Shit!
Måste rusa, Zingo väntar vid dörren på mig.
Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Sofia- Fotoblogg

Bilderna är uppe ;)

2010-11-04 @ 15:47:23
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0