I turn you on.

Hallojsis!

Nu är jag är igen och skriver! Helt amazing faktiskt. Det har hänt något i mitt huvud, eller så har jag helt enkelt blivit en datanörd... Jaja!
I onsdags var jag på Lager 157 med Sara hennes mamma och hennes bror. Jag hittade två lång-klänningar i mörkblått och rosa, ett blått linne men öppen rygg från Cheap monday, två par cykelbyxor ett par vita och ett par svarta glansiga och ett par riktigt coola rödaglasögon, jag vet dock inte om jag passar så bra i dem men de var riktigt coola så jag köpte dem ändå. Jag kanske borde lägga upp kort på det jag köpt, får se om jag orkar. Fast jag kan nästan inte det, råkade få sand i min kameri i Italien så den är pajjj, måste lämna in den på lagning. Duktig jag är...
Idag ska jag göra något jag längtat länge efter... Jag, jessica och några till ska gå på Twilight - Eclipse! Jag har höga förväntningar på den filmen så den måste vara bra nu, annars vet jag inte vadd jag gör. Men jag har ganska mycket att göra innan jag ska ta bussen till stan så jag hinner inte skriva mer här nu!
Så ni får ha det så bra, och sköt om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0