Torsdag 24/9-09



Plugg plugg plugg... Jag bara pluggar hela tiden och självklart kollar jag på Idol med. Gjorde matte prov i tisdags som gick sådär, no-prov igår som gick mycket bättre (MVG) och så ska jag göra so-prov imorgon. Kan det bli bättre? Tydligen inte...
Imorgon är det höstmarknad och självklart ska man dit. Sen ska jag nog till Boråshallen och fixa lite inför tävlingen, det är tävling i Boråshallen lördag och söndag så jag hoppas att ni kommer dit och kollar. Själv är jag inte med på grund av körtelfebern men jag kommer att ta kort så om ni kommer kanske ni får vara modeller för en dag.
Men nu ska jag gå och kolla tv eller göra lite läxor vet inte än men något blir det. Det kanske blir en kopp varm choklad med. Mums!

Pusskram
// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0