Torsdag 17/9-09

Hej!
Att vara borta från skolan i en vecka är ju inte det bästa man kan göra.... Jag har HUR mycket som helst att ta i kapp. Men jag klarar mig, med lite hjälp från mamma fungerar allt!
Det var jätteroligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla! Det verkar som om alla vet att jag har haft körtelfeber, jag är nog känd nu då tror jag! haha...
Jag får inte vara med på idrotten/träna/tävla föräns i Oktober.... snacka om att jag kommer att få IG i idrott.... Vi ska ha origenterings dag och 2 veckor eller något och jag får inte vara med... Jag HATAR att vara sjuk, speciellt när man är borta från skolan så länge med. Det som är värst är att vi får betyg nu med.... Men jag hoppas att det inte påverkar mina betyg bara. Men nu ska jag gå och fortsätta med mina läxor så att jag blir klar någon gång.

Puss&kram
// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0