This is it!

Hej,

Kom precis hem från stan, mamma var på ansiktsbehandling så jag tog mig en runda på stan. Jag hittade ett par jättesnygga skor (som mamma sedan fick betala) och två tröjor. Men glömde gå till Gina eller mamma kom på att parkeringstiden gick ut så hon fick lite brottom så vi hann inte. Men mamma sa att vi kunde ta det på måndag istället. Efter stan åkte vi till Knalleland. Det är inte så jättestor skillnad på stan och Knalleland menmen. Vi träffade Christian i Knalle så vi gick och köpte örhängen till honom och sedsan gick vi och åt. Det blev kycklingwok för hela slanten. Såå underbart gott var det! När vi satt och åt så kom jag på att jag kanske kunde få pierca naveln men nejdå. Jag skojade om att jag istället kunde ta ett till hål i örat och så blev det. Så nu sitter jag här stolt som en tupp med ett till hål i örat. Jag kan inte fatta att jag har gjort det så rädd för nålar som jag är!

Igår var jag på bio med min älskade Sara och såg "this is it" med Michael Jackson. Jag kan inte fatta att han är död. Så mycket jobb dom hade lagt ner på alla kommande konserter och så får han inte vara med om en enda. Jag rekomenderar den till alla. Även dom som inte tycker om Mickael Jackson för den var grymt bra!

Imorgon är det träning för söta Mats som gäller och sedan ska jag till Jessica, hon ska ha ett Halloween party. Så alla ska klä ut sig men får se hur det går med det...! Men det kommer iallafall komma bilder från det!
Men snart ska jag nog till min älskade Sara och mysa med henne!

Mångapussar
//Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

var någonstans i örat tog du ett till hål där nere eller där uppe :)

2009-10-31 @ 20:17:24
URL: http://johannajohannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0