Äntligen hemma.


Mitt skolfoto.


Hej,
För en timma sen kom jag äntligen hem från Skara. Jag var där med konfirmationen och det var faktiskt kul. Vi besökte Skara domkyrka och så skulle vi gå in i Vanhems klosterkyrka men dom hade gudstjänst så vi fick inte gå in. Lite dåligt planerat tycker jag allt att det är. Men bussresan dit och hem var inte speciellt rolig, det är tråkigt att åka buss eftersom att vissa verkligen dampar sönder på bussen, haha... Skulle egentligen åkt till Sandared idag men taskig som jag är så gjorde jag inte det, förlåt.
Igår skulle det egentligen varit träning med våran kära Mats men han har influensa så det blev ingen... Men jag hoppas innerligt att han kommer nästa helg. Imrgon är det Ulricehamn som gäller för att dansa. Det ska bli roligtroligt.

mångapussar
// Louise

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tog kameran kortet av sig själv eller?!

2009-10-26 @ 15:59:12
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

äntligen något att läsa! Kul att se<3

2009-10-26 @ 16:01:34
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0