Tjenixen

Hej,
Jag glömde helt av att ta kort på Halloween festen... Men ska försöka få tag på några kort. Så ni får se lite iallafall.
Igår och idag tränade med våran söta och älskade Mats! Det gick riktigt bra, men jag orkar inte gå in på detaljer nu för klockan och mycket och jag ska snart gå och lägga mig för det är skola imorgon. Lovet har gått otroligt fort och jag hade tänkt få gjort lite läxor men alla mina dagar har spenderats i stan och i träningslokalen. Känner mig riktigt duktig... Bokrecensionen ska vara inne imorgon och jag är bara halvklar + att vi har NO prov på onsdag. Men NO:n har jag faktiskt läst på lite, men jag tycker att det är lätt det vi jobbar med men det är alltid bra att läsa på och jag slipper inte undan heller för om jag inte sköter mina läxor får jag inte träna och ingen träning betyder ingen dans... Det är hemskt. Men jag har inte så mycket mer att skriva om nu utan det är nog dax att krypa ner under täcket och vila ut sig inför skolan imorgon. Men vi har bara 7 veckor kvar i skolan och sen är det lov. Vi har väldigt många lov men det är vi verkligen värda som jobbar så hårt och verkligen kämpar för betygen! Men nu väntar sängen på mig så jag antar att det är dax för mig att sova.

Godnatt sötnosar! <3
// Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är hårt med hårda föräldrar, eller hur?

2009-11-02 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0