Tjenixen

Hej
Första skoldagen... Behöver jag säga något mer? Nu är det bara 7 veckor kvar till nästa lov. Dagen har faktiskt varit roligt men lång, gick upp en halvtimma senare än vad jag hade tänkt mig så jag glömde lite saker hemma som jag skulle haft med mig till skolan, men annars har dagen varit lyckad! Lilla mammi och jag skulle till stan idag men det var jättedåligt väder och dessutom orkade ingen av oss... Så vi ska ta det imorgon istället!
Imorgon är det träning och jag längtar som tusan!
Fick precis reda på att vi ska ha idrott med en klass i lag 3 imorgon... Vi ska tydligen möta dom i volleyboll så nu är det bara att tagga tjejer! Vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra ketchup av dom heja! heja! heja!. Haha, men ska sova nu!

Godnatt <3
// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0