Onsdag


Tänkte vara generös och bjuda på en bild

Nu är alla läxor gjorda förutom engelskan, och jag sitter här men en kopp varm choklad med mini marshmallows i! Underbart gott och varmt.
Vi ha NO prov idag... Vi fick ha med oss en "fusklapp" om vi ville men kände att jag redan kunde det så bra så jag behövde ingen. Nä så var det faktiskt inte jag hade glömt att skriva en men jag svarade på alla frågor och så får vi se hur det går sen. Men jag hoppas på det bästa! Min bokrecension skulle varit inne i fredags förra veckan men tyvärr var jag inte klar då så skulle lämna in den i måndags men glömde den hemma och idag var våran svenskalärare inte i skolan så jag får lämna in den på fredag! Lite tur måste man väl ha? För jag är inte riktigt klar med den än... Känner mig lite efter.
Idag har jag också tränat! det var riktigt roligt och det gick bra, hoppas jag! känner mig riktigt taggad inför Karlstad som är om två veckor! Gud vad jag längtar, det blir första tävlingen på ett halvår! Dagen innan ska kören i skolan till Alingsås och kolla på musikalen RENT! Vi ska åka med 4 bussen in som egentligen går halv 4... haha och så tar vi halv elva bussen hem. Bussen till Karlstad går nog vid 4 på morgonen skulle jag tro så det är bara att hoppa rakt i sängen när jag kommer hem! Men nu har jag druckit upp min kopp choklad så nu ska jag gå och lägga mig!

Godnatt <3
// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0