Hej

Jag fattar inte varför media klagar på kändisar som är "tjocka" eller för smala, det är väl deras val eller? Varför hackar de inte på "vanliga" tjocka/smala personer då med? Om dom inte skulle vara kända skulle de inte bry sig... Fattar inte vad det är med media.

Sitter här och äter på min chokladtomte jag köpte idag! Mår lite illa...  haha, men tog influensa sprutan igår och jag har JÄTTEONT i armen! men jag hoppas det går över tills imorgon för då har vi volleybolls tunering och vi kommer vara snyggast! Jag lovar att det kommer komma bilder! Denna gången lovar jag! jag hoppas att det snart kommer lite bilder från halloween med.

Det var tävling i helgen! vi kom tvåa i buggen och nia i boogien. Är inte jättenöjd med boogie resultatet men det var första tävlingen på 6 månader. har tävling till helgen också! Önska mig lycka till? Men måste gå nu, eller måste och måste men jag har inte så mycket mer att skriva om så vi hörs senare!

puss&kram
// Louise

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: ahaha varför måste alla kalla den "scarf"!? Det är ju en halsduk. Jag har också letat jätte länge och blev överlycklig när jag hittade en! Så visst kul att du gilla den!

Kram Kram<3

2009-11-18 @ 20:07:57
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

6 månader??

Du menar väl 6 veckor??!?!?!

2009-11-19 @ 17:41:20
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nu har jag en tävling på min blogg!

2009-11-22 @ 16:21:24
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0