PINSAMT

Hej ♥

Jag vet inte om jag vågar visa mig på danstävlingar igen.. Allt var bra och vi sprang in där på golvet för att dansa presentationsdans och allt gick bra, och sen skulle vi dansa vårat heat som var precis efter presentationen och allt var bra i ungefär 3 sekunder tills Christian gjorde en spinn på mig.. KNUTEN I NACKEN GICK UPP... så där dansade jag i bh för ungefär 600-700 personer och fatta vad jag skämdes. Jag var hur nära som helst att gå av golvet men jag var kvar och dansade, dansade mitt linne av mig... Jag skäms fortfarande men det var många som kom fram efter och sa att det var modigt att jag fortsatte att dansa, men jag var jättenära att börja gråta med. Men vi gick till final och där blev vi 6:a, jag är riktigt nöjd. Första tävlingen i junior A och jag blottar mig för hela hallen! Jag skäms bara jag tänker på det.


Ha det bra!
// Louise

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch vad pinsamt!!!

Men jag håller med att det var väldigt modigt och bra gjort ändå!!!

2009-12-07 @ 17:28:04
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: oliver

inget att kämmas för, jag gillar det att du fortsatte, modigt! <33

2009-12-07 @ 19:03:28
Postat av: Sofia

Oj! Stackarn! Ja du det måste varit pinsamt, men modigt av dig ändå! <3

2009-12-07 @ 19:19:23
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/
Postat av: emma söderlund

jätte modigt av dig louise! själv skulle jag ha sprungit av direkt.. ;) <3

2009-12-11 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0