Läxa

Hejsan!

Jag måste göra lite matte men tänkte snabbt skriva lite om dagen! Först var jag i skolan och det hände inget kul och jag saknar faktiskt niorna men det är tyst och mycket plats i matsalen och i hela skolan för övringt. Det var spnaksa prov idag och det kändes som det gick bra men man ska inte hoppas för mycket.
Men nu måste jag räkna klart kapitlet i matten eftersom vi har prov imorgon!
Jag har börjat tagga till lag-SM som är i helgen. Det går i Enköping och vi åker halv 4 på lördag morgon! Jag längtar som tusan!

Hade bra! ♥
// Louise♦

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej vi sitter jämte dig!!

2009-12-03 @ 13:10:14
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0