Torsdag 20/8-09

Hej!

Idag var den första riktigt dagen med lektioner och dagen började med sovmorgon! Börjar halv tio varje torsdag! Snacka om skönt!
Skolan var så mycket roligare än jag trodde att den skulle vara! Men jag saknar faktiskt läxorna...? Är jag konstig?
Efter skolan så tog jag bussen hem (som alla andra?) och så gjorde jag mig lite mat. Sen så kom min treåriga granne Hilda och "frågade" efter mig så jag fick spendera lite tid med att prata med henne men sen var det bara raka vägen till boogie träningen! Jag förstår inte vad dom har gjort med golvet i tränings lokalerna, dom är glas hala! Det är jobbigt att dansa på halt golv...! Sen efter träningen så åkte vi hem (som man brukar göra) och duschade (typ det bästa som finns?)! Sen så gjorde jag ingenting... och nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska snart gå och lägga mig för imorgon är det ju fredag och det betyder att vi slutar 12:35 och sista lektionen är musik så det kan inte bli bättre! Helt klart den bästa dagen i veckan!
Nu ska jag gå och natta kudden så att Jag får sova någon gång och jag vill ju inte vakna med en vårta på näsan imorgon för att jag inte har fått min skönhets sömn... så godnatt på er!

Puss&kram
//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0