Söndag 23/8-09




Hej!

Glömde skriva igår... Men jag var på 50års fest! Jims mamma fyllde år, så kvällen spenderades i buggies klubbstuga med massor av skoj. Tack till alla som gjorde kvällen helt fantastisk!!
Idag har jag tränat men var lite trött imorses kom hem klockan 2 igår eller något sådant... Men det är smällar man får ta, eller...?
Jag måste bara tacka Sofia ( www.fiasofiafia.blogg.se ) för att hon har gjort om min blogg, den är jätte fin nu ju! (tycker jag i alla fall). Jag hade inte gjort det bättre själv. Tack så jätte mycket!!
Imorgon är det skola! Dagen börjar med sovmorgon och dagens första lektion är engelska! Hoppas att vi får läxor... haha, förlåt men jag har ingenting att göra förutom att träna.
 Just nu sitter jag och lyssnar på musik. och ska snart antagligen gå och lägga mig.

Puss&kram
// Louise

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varsågod! hoppas du gillade det! kram fia

2009-08-24 @ 18:03:25
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0