Onsdag!

Hej!

Idag har jag inte gjort något! har inte mått så bra... Men nu mår jag mycket bättre. Jnst nu sitter jag och lyssnar på musik  (Nick pitera) och kollar på lite kläder på forever21. Dom har riktigt snygga kläder men synd att det ligger i USA? så det tar så lång tid innan man får sakerna. Men det är smällar man får ta.
Jag ska snart packa lite, ska till Olofsbo imorgon. Det är lilla mammi, chrisitian, jim och så klart lilla jag som ska dit. Det ska bli riktigt mysigt + det ska bli riktigt bra väder imorgon så det är bara att ta på bikinin och lägga sig i solen. Jag MÅSTE få lite färg snart. Annars blir jag nog galen. Fast annars får jag ta till solarium och det vill jag inte, inte nu på sommaren i alla fall... Men aja, jag ska nog ta med den bärbara dvd för det är en 2 timmars lång bilfärd dit så det är inte kul. Men nu ska jag fortsätta att leta efter lite höst kläder och så får ni ha det så bra så länge och jag hoppas att vi syns snart!

Puss&kram
// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0