Hejhopp

Hej!

Jag hade tänkt att jag skulle gå upp vid 8 bara för att börja vänja mig vid att gå upp tidigt men jag låg och drog mig i sängen tills 9. Nu sitter jag är och har inte ens ätit frukost än. Men snart ska jag nog fixa mig något att äta.
Snart ska jag åka och träna och sen ska vi gå i stan lite och kolla som igår.
Gud jag säger bara en sak!
Jag är förälskad på nytt. Första boken i Twilight serien är såå bra, det går nästan inte sluta att läsa den.
Vädret kunde vara lite bättre också, det bara regnar hela tiden. Kan inte solen komma fram och värma våra tomma hjärtan bara för en dag? Fast en vecka eller två skulle inte vara så fel heller.
Snart börjar skolan med. Det ska bli så härligt att börja 8:an och få betyg och allt. Fast alla kanske inte är så förväntansfulla som jag? Men i alla fall jag tycker att det ska bli jätte kul.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva men jag skriver ikväll med så ni kan vara lugna!
haha!

Puss&kraam
//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0