Fredag 21/8-09


En fin bild på en underbar rosa ros!

Hej!

Jag börjar med att säga... Äntligen är det Fredag! Idag slutade vi 12:35 som jag sa igår. Skolan blir bara roligare och roligare för varje dag som går (även om vi bara har haft två riktiga skoldagar). Men som sagt jag saknar fortfarande läxor...?
Efter skolan åkte jag hem och var hemma ett tag innan jag bestämde att jag skulle åka in till stan och köpa mig en ny väska! Jag hittadde inte den modellen jag ville ha varken på Väsklagret eller BagoRama? Men till slut hittade jag en på Åhlens. Nästan den modellen jag ville ha! Bild på den kommer senare, när jag orkar lägga in kort.
Ni som läser min blogg kan väl ge mig tips om hur jag kan göra bloggen roligare? Jag brukar skriva om dans och sånt men vill variera mig lite så lite små tips skulle göra susen!
Någon som har lite bra tips på musik också?
Känner att jag frågar lite mer än jag brukar göra men är "desperat" haha inte desperat men nästan.
Nu ska jag gå och hjälpa pappa med maten, vi ska grilla och om inte jag grillar bränner det han bara. Det är min pappa det.

Puss&kram
// Louise

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill du ha tips? Här kommer 2:

*Fixa bloggen lite (ny header mm.)

*Kolla på andra bloggar ocj få ideer från dem!



Nu har jag min tävling igång på bloggen så du får vara med! Den är slut på söndag så skynda dig!

Kram fia

2009-08-21 @ 16:36:19
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0