trött!

Blev inget inlägg igår eftersom jag inte orkade. Var helt slut igår.
Det händer inte alls mycket på dagarna om man tänker efter. Det är bara skolan och sen hem för att antingen träna eller göra läxor. På tal om skolan och sånt, har jag gjort bort mig totalt... Lämnade in en engelska bok-recension där det var kopierat från internet så nu måste jag läsa en ny bok och skriva en bok-recesion om den på påsklovet... Så nu vet ni vad  jag kommer göra på mitt påsklov. Men som man säger, synden straffar sig själv.
Klockan är mycket och jag måste sova. Måste orka gå upp imorgon för att hinna fixa mig innan skolan, jippie.
I helgen är det DM i Ulricehamn, såom ni har vägarna förbi så är det bara att komma och kolla. Är riktigt nervös inför det och jag som aldrig annars är nervös... Får se hur detta kommer gå.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Good luck!:)

2011-03-04 @ 23:16:57
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0