Natten-är-fortfarande-barnet

Har precis duschat, lite sent jag vet... Men vafasen, jag har ju lov! Men dock inte så länge till, att loven ska gå så hejdundrans fort. Inte kul... Men snart börjar skolan igen och då är det dags att börja höja sina betyg igen, underbart! Men det skulle vara skönt med en vecka till. Eller två.
Imorgon ska jag, mamma och Christian till Ullared... kul! Hade nog faktiskt hellre varit hemma och kollat film eller något, men vad gör man inte för att glädja mamma? Så otroligt snäll är jag! haha...
Hade träning idag med och för första gången på denna terminen så tjaffsade inte jag och Christian eller blev osams. Känns väldigt bra, går faktiskt inte att beskriva! Jag och min bror brukar inte tjaffsa så mycket, men bara på träningar. Knepigt. Men i alla fall så gick det väldigt bra idag!
Ska kila och borsta tänderna nu.
Ha det!

En bild från fotograferingen idag med Sofia.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Visst kan vi det! har du några ideer eller ska jag bara göra fritt? :)

2010-11-05 @ 11:04:46
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0