I've been alone..

Tjenis!

Det har regnat ungefär hela den hitills så jag har inte hittat på något kul idag, eller jag har gjort en marängbotten till mamma eftersom hon ska göra en tårta. Jag hoppas den blev bra... Men det märker vi väl.
Idag, om två timmar, ska vi åka till Ulricehamn och träna. Första "seriösa" träningen denna sommaren! Det ska bli riktigt härligt att köra igen! Konditionen är inte som den var förut, men två timmar kan väl inte vara så farligt? Sen efter träningen ska vi till Anne, Begnt och Jim och fika. Härligt med fika efter en träning. Har jag något mer kul att säga...? Nepp inte för tillfället, så...

Ha det bra och sköt om er!



Kommentarer
Postat av: Maja

ha de gott du med, hoppas du har ett gött sommar lov:)

2010-07-15 @ 19:45:30
URL: http://majjasblogg.blogg.se/
Postat av: EMMA SÖDERLUND

hoppas allt är bra med dig, saknar dig galet mycket! åker till turkiet tio dagar imorgon, tror att jag kommer hem efter de och happas du är hemma då så vi kan ses :) hör av mig. ha de det bra :D

2010-07-15 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0