Öland!

Hej hopp!

Jadu nu sitter jag här på Öland och ska snart äta frukost!  Denna veckan har varit jätte bra! Jag är här med Jim, Jims mamma Anne och pappa Bengt! Vi har hunnit med ganska mycket den tiden som vi har varit här! Vi har spelat minigolf, varit i byxelkrok, löttorp, borgholm och massor med mer! Vi har varit på sportrea och där hittade jag en tjock-tröja! jag har också inhandlat en bok och ett par "piratbyxor".
Igår var det en månad för mig och Jim! Och det betyder att vi har haft sommarlov i en månad redan! tiden går för FORT!
Vi har inte kunnat sola så mycket för det har varit regn och målnigt, och när det har regnat har det blivit översvämning i förtältet. Tro det eller ej! Men nu börjar det bli lite bättre väder! Solen kikar fram då och då bakom det tjocka täcket av MOLN! Men vi hoppas på bättre soliga tider! Fast det får gärna komma idag för vi åker hem imorgon. Det ska bli skönt men tråkigt på samma gång, men jag längtar såå mycket efter min säng! haha... och självklart längtar jag också efter alla kompisar där hemma! Jag får inte glömma min familj dom saknar jag ju också såklart! Idag ska vi nog gå ner till stranden och bara steka, om vädret tillåter. Annars ska jag nog sitta och läsa! Sen ska vi också börja packa lite. Det tar ungefär 6 timmar att åka hem... Det är lång tid men det har varit värt besväret!!
Jadu nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer så det får räcka så länge.


Puss&kram // Louise

Kommentarer
Postat av: emma söderlund

är glad för din och jims skull :D men jag mååååste träffa dig snart sötis <3

2009-07-14 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0