Hellloi

Tjosanhoppsan! Jag har ingenting att göra... Mamma är på en avdelning och jag sitter framför datorn, jag är med mamma på jobbet idag. Sen när mamma kommer tillbaka från avdelningen blir det väl att springa ner till stan en snabbis och köpa vax papper till filip. Vet inte om jag ska köpa till mig också?... Sen efter jobbet ska vi åka till Mio och kolla på nya sängar till mig och christian!! Gud va härligt det ska bli med en större säng! Just det! jag och Filip "lunchade" idag, det blev den berömda taco tallriken. Nu kom mamma så nu hinner jag nog inte skriva mer... Jag har verkligen ingen lust att Gå ner till stan... Lat som jag är. Imorgon blir det dubbelbugggsträning!! Gud vad jag har längtat! Det ska bli kul! Plus att vi måste träna för annars kommer Mats att få ett utbrott som heter duga på träningslägret så det är nog dax nu! men nu måste jag springa ner till stan och köpa vax papper!
Hade! puss og klem.

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0