hej!




Tjenixen!
Nu har man kommit hem från ett underbart träningsläger som var i karlstad/hammarö. Det var hur kul som helst! Men både jag och christian glömde kudden hemma så det var inte så lätt att somna men sen så har man ju mamma och pappa som alltid är räddare i nöden och åker och köper kudde till oss! 
Jag Älskar känslan av att vara helt slut efter en träning den är helt underbar! Plus att jag just nu har träningsvärk i hela kroppen (nästan) fast fråga någon som inte hade det som var på lägret... men det var Otroligt kuul! Måste göras om nästa år. Jag saknar redan dom roliga och tuffa träningarna och alla dansarna.
Haha, vi fick en låt och så skulle vi göra en koregrafi till den, vi blev indelade i 4 grupper + att tränarna gjorde en också! Videona på danserna ligger snart uppe på youtube. Ni får hålla utkik efter dom sök på LoouiseJensen om ni vill se dom.

Dom senaste veckorna/dagarna har jag inte gjort så mycket förutom att träna och varit på läger och snart åker alla utomlands så då är man själv hemma utan några kompisar men jag får väl träna mig igenom den "tuffa"  tiden! haha, för övrigt så har jag mått illa hela kvällen men det är över nu! Har ätit för mycket godis och sånt, är inte riktigt van vid det...hihi.
Men nu tror jag faktiskt att det är säng dax för min del. Ska försöka skriva imorgon okså! Men vi får se hur det går med det...

Puss og klem
Hade // Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0