dålig jag är

Hej!

Det är alltid såhär. Jag börjar blogga igen och sen glömmer jag av det. Så kommer jag på efter några dagar att "just det! bloggen var det", sen orkar jag ändå inte skriva något för att det gått så många dagar... Förbättring ska ske!

Idag har varit en lugn dag. En alldeles för lugn dag. Har nämligen spenderat den i sängen, men lite skolarbete har jag faktiskt fått gjort!
Hela helgen har faktiskt varit lugn och skön. Fredagen spenderade jag med min pojkvän. Vi var ute och åt och sen kollade vi på bio. "Pain and Gain" såg vi, tyvärr var den riktigt usel... I går jobbade jag och tränade. Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Imorgon är det dags för skola igen, en ny vecka! Hoppas denna veckan går lika fort som förra, för då har vi snart helg igen!
Nu ska jag starta en film och krypa ner i sängen, måste snart sova. Ska upp tidigt imorgon!

Puss!
Bild från instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0