plugg+plugg

Har precis duschat och jag drunknar i inlämningar och prov här hemma... Fast nä, de gör jag inte. Men jag skulle kunna göra.
Igår blev det inget inlägg, jag hanna aldrig och jag var tvungen att plugga lite inför ett prov som vi hade idag. Gick väl sådär... Imorgon kommer jag vara helt utbränd! Har 2 nationella prov efter varandra, ungefär. Jag är verkligen inte taggad för det, och båda är i matte. Så jag får väl börja tagga med att plugga annat nu.
För övrigt så har min dag varit kanon. Solen sken, vi gjorde studiebesök på BUM (barn- & ungdomsmottagningen), skrev prov och solade. Det var ungefär hela dagen. Helt kanon. Men imorgon blir det andra bullar. Så nu ska jag försöka få klart lite skolarbeten.
See yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0