Helg

Sitter och kollar på "Vackert väder". Den kommer säkert från 90-talet och är inte så värst bra.
Ikväll är det Bäckäng live, måste leta upp min "inbjudan" så jag kommer in. Annars har jag problem. Hade bestämt med en kompis idag, men bäckäng live går ju inte att missa, det händer bara en gång.
Målade precis naglarna i en biege färg med ett jättedåligt nagellack. Mamma har precis köpt det till mig och det är redan segt. Blev ett negativt inlägg och väldigt kort. Dålig fantasi...
Men vi hörs senare när jag kommer hem!
Later!

Kommentarer
Postat av: Den som vet bäst

Fast den är ju jättebra...

2011-05-06 @ 18:38:14
Postat av: Anonym

öhhhhhh louise louise potatisgriiiis! ;*

2011-05-12 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0