Confused!

Kvällen igår var riktigt rolig. Vi fick smakprov från kulturveckan med lite "smiska fisk", kundvagnsrace m.m., lite konsert, standup-komikern Anosh Sheytan och en kille som "lekte" med eld. Grymt kul och fräckt! Så nu har vi en förvirrad Louise, igen. Just nu känner jag inte för att gå nere i Lund, JAG VILL GÅ PÅ BÄCKÄNG! Tänk vad mycket jag går miste om om jag börjar nere i Lund... Men tänk vad mycket jag går miste om om jag går på Bäckäng. Det här är inte lätt, jag vet inte hur många gånger jag har ändrat mig. Snart får jag ta och bestämma mig.
Har legat lite i solen - utan resultat och nu ska jag snart åka och jobba. Så vi hörs senare.
http://www.youtube.com/watch?v=iuTbvj3d1q4&feature=related
Jag får aldrig till det med länkarna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på vad du är med om istället för vad du missar.

2011-05-07 @ 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0