be happy, you'll make it

Efter en paus är jag tillbaka, förtvivlad, glad och samtidigt stolt.
Nu är jag tillbaka (förhoppningsvis). Ska försöka hinna med bloggen så mycket jag kan.
Så... I helgen var familjen i Eskilstuna hos några kompisar eftersom vi skulle tävla NM som gick i Enköping. Så vi sov hos dem. Min dag i lördags såg ut så att jag gick upp 04:30 för att sminka mig, fixa håret och sånt och ändå fick jag stressa lite för att hinna äta frukost, sen begav vi oss till tävlingen. En 45 minuter lång biltur, fast den var ingenting jämfört med dagen innan, då vi satt i bilen i ca 4 timmar för att ta oss till Eskilstuna så var vi framme. Men i alla fall, vi var i Enköping vid halv 8 någon gång och vi skulle tävla vid 9. lite smått stressad satte jag upp håret i en slarvig frisyr, bytte om och värmde upp. Och sen började i princip tävlingen. Vi slutade på en 19 plats i bugg vuxen och en 20 plats i boogien i vuxen. Och vi är riktigt nöjda. Eftersom vi skulle sova hos våra kompisar en natt till så stannade vi kvar till tävlingen slutade som var ungefär halv 12 på kvällen. Sen checkade vi in på Burger King i E-stuna för lite mat. Sen var vi hemma vid 1 någon gång. Och då gav vi oss på Alias, ett spel där man ska förklara ord för er som inte vet, och jag och Tove vann än en gång, vi är obesegrade mästare! haha. Men ah, när vi hade spelat klart var väl klockan 3 på natten och då skulle sminket av och borsta tänderna och sånt. Så när det var klart var klockan runt halv 4 och då fick jag äntligen sova, efter att ha varit vaken i 23 timmar. Det blev en lång men otroligt rolig dag. Så det var min lördag. Sen spenderade vi nästan hela söndagen i bilen.
Måndagen spenderades i skolan och på träningen, när jag kom hem från träningen hade jag riktigt ont i magen och mådde illa, så jag hoppade ini duschen och direkt i säng. Imorses när jag gick upp kände jag fortfarande att jag mådde illa och hade ont i magen så det blev ingen skola för min del. Tänkte att jag kanske skulle plugga lite idag, men det har inte blivit av. Har istället suttit och kollat på klänningar och jag har hittat några stycken. Avslöjar inget än. Ni får se outfiten den 10 juni, då det gäller!
Vad har hänt med vädret? Snö, regn och hagel? Nä, SOL ska det vara!
Fast nä, nu ska jag faktiskt försöka plugga lite, det behövs!
See ya fashionistas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0