I will never fall apart

Imorgon är det Bingolotto och det får ni absolut inte missa! Klockan 19 i TV4plus. Något som måste ses.
Idag har jag letat efter min topp som var spårlöst borta, jag visste att jag inte hade slängt den, men kunde inte hitta den någonstans. Men den låg så klart i garderoben, typiskt när man redan har letat där ca 5 gånger. Men nu är den funnen och jag och min bror har nästan byggt klart en figur vi ska använda i morgon när det är Bingolotto. Tänk, jag kommer få träffa Lotta, det är inte alla som får.
Idag är en sådan tråkig lördag då det inte finns något att göra. Eller fantasin ligger på botten, så det är svårt att komma på något att göra. Får väl kolla film med familjen eller något.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0