Första inlägget 2011

Dålig uppdatering.
Sitter och läser andras bloggar varje dag men jag bloggar aldrig själv. Får försöka skriva ett inlägg varje dag.
Just nu är jag på Oliven och praoar. I början var det väldigt tråkigt eftersom jag varje morgon sopar golvet i hela restaurangen och skär bröd m.m, men det har blivit roligare allteftersom dagarna har gått. Nu får jag till och med servera lite. Det är väl det roligaste.
Försov mig imorses med, vaknade halv 10 när bussen går, nästa buss går halv 12. så kom 2 timmar försent till praoen, kan det bli mer lyckat?
Nu ska jag göra min powerpoint inför no redovisningen vecka 6. Jag ser verkligen inte fram emot det!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tummen upp blir det nu när du har börjat blogga igen!!:D

2011-01-29 @ 17:58:07
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0