Pricken över i:et

Blev inget inlägg igår. Jag tränade hela dagen i Blidsberg för några tränare som heter Hasse och Marie. Helt fantastiska var de! Sen när jag kom hem på kvällen så var jag helt slut och så höll vi på att fixa med de nya sängarna. Jag och min bror har fått nya sängar så äntligen kan jag breda ut mig ännu mer än vad jag gjorde förut.
När jag vaknade i morses så kände jag mig lite krasslig i halsen och tänkte att det var "morgon hals", men det har hållit i sig hela dagen så jag är väl på väg att bli förkyld. Trevligt! Idag har jag också tränat för Hasse och Marie, så sjukt kul att ha nya tränare verkligen, man ser allt ur nya perspektiv. Ganska coolt. Vi fick lära oss Balboa. Dansas över hela världen och är verkligen jätte roligt. Men ganska svårt, fast det är allt i början. Men nu ska jag ta och sova och se ifall jag vaknar med ond hals i morgon. Hoppas inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0