home&out

klockan är 10 över 1 och jag har precis börjat packa. Ska till några kompisar uppe i Eskilstuna, ska träna lite med dem i 5 hela dagar! Kommer bli hur grymt som helst.
Idag har jag inte gjort ett skvatt, eller jag har tränat hela kvällen.
Vet ni? Jag har kommit på vad jag vill börja i utöver dansen. Pole dance, så sjukt coolt! För er som inte vet vad det är så är det när man använder sig av sin egen styrka vid en stång. Nu tänker ni säkert "Ska hon bli strippa?", men det är inte riktigt samma sak. Man tar inte av sig kläderna (fast man har väldigt lite kläder på sig) och så håller man sig i bra form. Man säger ju inte nej till en snygg kropp! Så nu vet ni vart ni kommer hitta mig härdan efter, antingen i Ulricehamn eller I Göteborg.
Nu måste jag fortsätta packa så att jag blir klar någon gång, har jättesvårt för att packa rätt + att jag alltid tar med mig för mycket saker. Så min packning kommer resultera i en resväska och en trunk. Kul att jag ska gå runt och släpa på det på tågstationen. För övrigt så åker vi i morgon klockan 11, så det kommer inte bli någon uppdatering alls på bloggen på ca 5 dagar, eller ska se om jag har tid att blogga något.
Hadet!
en-bild-på-mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0