home

Hemkommen från Sara och äntligen har vi fått prata. Känns som att en stor tyngd har släppts från mina axlar. Otroligt glad att vi tog oss tid för detta. Det behövdes verkligen!
Nu ska jag börja med no:n. ÄNTLIGEN! Har världens ångest för det här. Men det kommer gå bra, jag kommer klara detta. haha... Jag kom på idag att allt sker nästa vecka. Engelskan ska vara klar, no redovisning, nationella... Shit! Jag börjar nog bli lite nervös. Men nu ska jag inte tjata mer, Måste göra läxor.

Så sjukt irriterande! Jag skrev ett jätte långt inlägg precis innan jag skulle gå till Sara och så glömde jag skriva en rubrik så inlägget försvann när jag skulle publicera det. Fatta vad arg jag blev. Det är nog det sämsta med blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0