Mumma!

Sitter och tänker på dagen då jag tappade min mobil i toaletten, det var tider det... Vilken panik jag fick. Som tur var hade jag inte gjort något före den åkte i.
Men helt plötsligt så spelade toaletten musik, min första tanke var, vafasen, har vi fått en ny toalett som kan spela musik. Men så var det ju inte, för i toaletten ligger min mobil och spelar musik. Paniken liksom attackerade mig som en boll i 100 kilometer i timmen. Där står jag och funderar på om jag ska be någon annan ta upp den eller om jag ska ta upp den själv. Självklart tar jag upp den själv, så äckligt! Men musiken spelade fortfarande fast mobilen var helt blöt.
Någon dag senare fick pappa reda på att jag hade tappat mobilen i toan och fick en liten utskällning på köpet, men nu skrattar vi bara åt det. Det är inte den mobilen jag har nu som tur är.

Kommentarer
Postat av: emma

galet med mumma!

2011-02-16 @ 00:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0