Det är äckligt hur lätt du kan få mig

Svenska nationellt prov i skolan igår. Det var inte alls så farligt som många säger. Efter skolan åkte jag till Teknis på öppethus med Jessica, och jag har nog äntligen bestämt mig vad jag vill gå! Känns riktigt bra faktiskt.
I morse när jag vaknade kunde jag knappt svälja så valde att inte gå till skolan idag. Det var nog ett smart val. Gör fortfarande ont när jag sväljer fast det är lite bättre. Ska försöka få i mig lite frukost och sen ska jag bosätta mig framför tv:n med datorn i knät och göra klart min no så att jag kan redovisa i morgon. Måste gå till skolan i morgon eftersom vi har skriftligt nationella i svenska. Plus att jag troligtvis kommer få redovisa. Så idag får jag öva på som bara den.
Ska gå och göra mig lite te och svepa in mig i en filt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0