Ojsan.

Herregud...!
Jag har inte skrivit på år på denna bloggen känns det som. Har varken haft ork eller tid. Lite tråkigt, men det kommer nog bli något inlägg med långa mellanrum. Vet att det är jobbigt att läsa långa inlägg men detta kommer nog bli ganska långt så ni får stå ut denna gången.
Det har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist. Vi har i princip tränat nästan varje dag och om det inte har varit träning så har det varit läxor istället. Har inte haft så mycket tid för kompisar, men nu kan man säga att vi har ett litet uppehåll från dansen, fast vi kommer träna någon gång ibland för att hålla uppe konditionen. Fast vi drar till Italien om en vecka då det är en tävling där nere. Vi åker på torsdag och kommer hem på tisdag, så har inte så många skoldagar kvar, ganska skönt faktiskt.
Jag har också hunnit konfirmera mig, det har varit en grymt rolig tid med alla konfirmander. Speciellt lägret, guud vad roligt vi hade! Men den tiden är över nu. Men det gör inget för min del, jag är lika glad ändå! Fast det är ändå lite skönt att slippa gå till församlingshemmet på onsdagar när man egentligen bara vill hem.
Just nu har vi inte så mycket i skolan, har bara två inlämningar och en redovisning kvar, sen är allt klart! Det känns helt underbart. För denna terminen har rent ut sagt varit ett rent helvete, var lite skoltrött där ett tag men nu är det bättre igen och jag hoppas inte att vi kommer få så mycket mer att göra för då vet jag inte vad jag gör!
Jag har fått ett otäckt sår vid munnen som vägrar gå bort! Jag vet inte hur jag ska göra för att det ska gå bort.. Men det finns där och ser ut att sitta för gott! Hehe..
Vi har tävlat SM också, fast vi är lite missnöjda med placeringarna. 8/20 i boogien och 11/63 i buggen. Vi borde kanske egentligen vara nöjda, men vi hade räknat med iaf att vara i final i en av danserna. Så det blev en besvikelse. Höll på att glömma.. Vi har varit i Norge och tävlat Nordiska mästerskap och en världs kupp. Det var våran första utomlandstävling och i buggen kom vi två (näst bäst i norden i bugg) och boogien vet jag inte, det gick så superdåligt så jag la inte det på minnet!
Idag när jag kollade på the Tyra Banks Show så var det en tjej som rakade ögonbrynen, hon sa att hon var något av en trend sättare. Jag förstår mig inte på sånt folk, liksom vem vill raka bort ögonbrynen bara för att det är "modernt" Jag skulle då ALDRIG göra det. Så otroligt fult. Ibland när man går på stan ser man gamla tanter som antingen suttit med pincett och dragit bort alla hårstråna eller rakat bort dem (vet inte hur de gör) och så har de ritat dit nya ögonbryn. Ni får ursäkta, men det ser förskräckligt ut! Usch, ryser så fort jag tänker på det.
Jadu, det var nog allt för denna gången, ni får nöja er med detta inlägget ett tag. Alltså tills jag skriver igen. Det kan nog ta ett tag.

Ha det bra och sköt om er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0