Butterfly fly away.

Nejmen hoppsan! Nu skriver jag igen, det är ju helt otroligt.

Idag var jag i stan med Lovisa och Sofia (Tack!) och jag hade tänkt köpa en klänning på H&M men den fanns bara i storlek 42 så det blev en jobbig situation där, jag som verkligen ville ha den. Menmen, jag får väl försöka hitta en klänning i Italien. Jag har ont i mina fötter på grund av att vi var tvugna att springa till bussen.. kulkul! Och så regnade det och det är ju så gryymt kul! Men har man inte kläder efter väder får man skylla sig själv antagligen.

Idag är första dagen (på jag vet inte hur länge) som jag inte träffade Felix i skolan och jag glömde min mobil hemma, men jag har dock inte så stor nytta av den eftersom jag inte har några fria SMS, men ändå. Det känns konstigt att inte träffa honom och samtidigt jobbigt. Men man kan ju inte träffas varje dag.

Tror att detta var allt för idag. Kanske skriver ikväll efter sminkpartyt!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul att du har börjat blogga igen!

Vi får väl se hur länge det håller i sig, nej skoja bara...

Hoppas att du hittar en fin klänning till Italien!:)

2010-05-28 @ 22:09:53
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Johanna (:♥

Duktigt Louise!;)

haha lycka till både i Italien och med att hitta en klänning! :)

2010-05-30 @ 21:40:49
URL: http://johannajohannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0