Tosrdag 3/9-09


Den bjuder jag på!

Hej.

Dagen har som alla andra dagar spenderats hemma med mycket tvtittande och slappande. Jag kommer inte till skolan imorgon heller men förhoppninsvis blir det på så att jag kommer till skolan på måndag.

Igår satt jag som fastklistrad framför tv:n för att se "So you think you can dance". Det var grymt roligt att se några utav danserna igen. Man blir avundsjuk på dom. Kayla kom på fjärde plats Evan på tredje plats och sen stod det mellan Jeanine och Brandon. Båda två är otroligt duktiga dansare och dom är riktigt jämna när dom dansar. Jag tyckte att båda skulle vinna eftersom jag imponeras av allt dom gör. Men Jeanines sista solo var så otroligt bra så att det till och med slog Brandons och enligt mig kan ingen slå honom men det gjorde hon och hon blev USA:s favorit/bästa dansare.

För övrigt så är bilden från Hammörö Dance Camp. Jag skulle ställa mig likadant som Julia men halkade när jag skulle ta upp foten och blev sittandes så. Knasigt jag vet.

Puss&kram (skumbanan)
// Louise

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ville bara säga att vi har spanska läxa tills på måndag, jag kanske kan be Sofia ta med den till dig imorn, jag ska till stan så jag kan inte!



Krya på dig!<3

2009-09-03 @ 18:07:39
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0